Tuesday, October 22, 2013

bunting pelamin

Assalamualaikum....

oh~~ fuuhhhhh...ok..aku dah naik cuti bersalin ok..hahahhah....so...mana nak mula tak tawwww....hhihi...hidup saya sekarang sgt mengujakan!! iyela..fyi kan i dh ada org baru..si mek kecik tu..hihi....so lagi la hidup bertambah2 mencabar kan..hahaha..but...im happpy..plus very happy how i am going to get through my life soon..........tak cayo???? hihi...

ok...bunting pelamin...kenapa tajuk aku nampak macam mak-mak je ekk....hihi...yg dh kawen..bace je la keh..yg belom kawen...pon bace je la jugak..kih3...
haritu aku baru je p kenduri kawen kawan aku ni..once of my bff la jugak kan....so dalam last week i dapat tau dia dah pregnant!! wahhh!! im heppy for her...trully!! tapi sedih skit sbb i antara org2 terakhir la tau yg dia pregnant...so i pon pm la dia kat fb....so..

hai beb! congrate!! tapi nape aku lambat tau....
blaa....blaaa...blaaaa........malu la sbb cpt sgt.......

hurm...beb!!! aku pon cepat ok....nak malu kenapa??? kadang2 pandangan org buat org takot nak tempoh menda2 macam ni...aku kengkadang hangin betol...tok sah la nak kampung sgt ok....korang ingat prggy after married tu just because we married after we all know kami pregnant kah?? ha......amek ko....fahamkah?? hahahha......
tu la..mereka2 antara org2 yg dulu cikgu sains ajar pasal pms depa dok malu kucin la kono2..pastu asal org preggy rite after depa kawen..ha mulala......korang kan jgn dok ckp kalu tak tau ok..ni buat2 tau...
mcamla pregnant awal tu salah besar sangat...adoila....tak tau nak describe macam mana mereka2 ni....

aku bangga aku pregnant terus lepas aku kawen...alhamdulillah...its not that aku bangga macam BANGGA tu tapi alhamdulillah Tuhan nak bg rezki awal.....having a baby adalah suatu rahmatNya yg snagt2 tak ternilai...

bila org mengandung cepat pas kawen korang jgn dok ngata sgt kan...p blajaq bg abeh pasal pusingan haid ok....tu je pesanan penaja...hahah

marah tak entry aku kali ni?? hihi.....

1 comment:

  1. Haha.. Srnk ape kawen terus dapat anak.. Kihkih... Tapi juz kamu sedia ngan tak bersedia la..

    ReplyDelete