Tuesday, March 22, 2011

aku tak taw nak letak entry ape... ` R****H sengal` boleh???

assalamualaikum...sebab ape R****H? sebab takot aku kene saman...naya ja nanti.........hahaha...ada ke org nak saman eh?? hahah.... ape2 pon...saksikan dulu pic ni ok...

tapi sebelum tu....baca ni.....

"Saya berbangga kerana Islamic Fashion Festival(IFF) telah berjaya sampai sebegini jauh untuk mempromosikan busana Islam dan mendapat maklum balas daripada pelbagai latar belakang dan agama di samping memperkukuhkan industri fesyen tersebut ke peringkat lebih tinggi," katanya.
Beliau berucap pada majlis malam gala amal dan pertunjukan fesyen IFF di The Monte Carlo Sporting Club dekat sini malam semalam.










nak tau pendapat korang je...aku sedey la....macam mana ni? dia tu bukan mak cik jual sayur kat pasar tapi dia tu kan org penting..sepatotnya jadi la contoh.....ohh...how i miss Tun Dr. Seri Hasmah.




notakaki: nak jadi sebaiknya muslimah.....

2 comments:

  1. gaya islamic sungguh aku tgk..ptt tak der tindakan bile artis pkai bju terdedah....dah gaya islamic fesyen terdedah sane sini...wat the hell???sentiviti ilang kemaner sudah...dah tak tahu beza ker??????? please ler.......

    ReplyDelete
  2. hurm~~
    same2lah kiter doakan yg terbek

    ReplyDelete