Tuesday, March 15, 2011

buhsan...!!!!!


assalamualaikum my darlings!! update again!! hehehe...betap rajinnya aku kali ni mengupdate blog den....<<>>> ape2pon..just a quick n short update....ngah usha2 FB tetiba bopren lama....waahhhhhhh..sejak bile naik pangkat ni bebet?? kih3...i mean kawan lelaki lama ok...kih3.....poyos!! ngah online..n dia post something yg agakkkkkk.....lawak!!! n memberi aku idea nak mengenakan dia...padan muke sape soh post macm tu sampai aku leh comment macam tu....???? hahahaha... ape2 pon..u know me kan bebet cayang.....aku gurau je ok...



for those yg tertanya2 sape dia si bebet ni..sebenaqnya..aku pon tak kenai!!! kah3...n the best part is...aku tak penah pon jumpe mamat ni...but he is a good frend indeed.. n...hopefully on day aku dapat jumpe ko bebet!! > sebab dah 100000x1000000 kali rasanya aku cakap perkataan tu...tapi...apakan daya..tak da jodoh kita............hehehe...


till then.....jumpe lagi ok darlings!!!!

2 comments:

  1. adeh.. siap print screen.. xleh bla.. edit plak tu.. uhh~~ neway... thanks happykan aku dalam duka dan lara ni:)

    ReplyDelete