Wednesday, October 31, 2012

im back!!!

assalamualaikum...

ntah keberapa kali punye im back daaaa~~~~~ :)

tetiba rasa rindu untuk berblog membuak2!! sbb ape?

1) mgkin sebab aku rasa hidup aku dah stabil :)
2) mgkin aku jeles tengok kawan2 aku berebut2 tulis blog
3) mgkin aku nak lebih ramai yg akan baca blog aku!!

dan seterusnya la yer..tak kan listdown bebanyak palk dalam ni kan?? penant nak type bebanayak...

ape yg lebih aku harapkan dalam blog aku kali ni adalah menda yg berpekdah j ela...yg tak berpekdah tu aku nak tinggalkan je...tak kan nak post pasal kerol pahmi cekmat jugak lagi kan?? hahha.....

baiklah pada yg tak tau..aku nak bagitau la kat sini tat im officially isteri orang!! yeay!!! hak3..sengal tak? :)
so mcam biasa la, dulu masa tak kawen org sibok tanya..`bila nak kawen ni?`, bila aku dah kawen org sibok plak tanyer `bila nak pregnant?`nanti agak2 bila aku dah pregnant ape depa nak tanya plak?? haaa......

so life lps kawen??? seriusly..kawen la cepat pada yg mana torn in two sama ada nak kawen ke tak tu kan...hahhaha...pls jgn nak otak kunin sangat keh!!hahaha....


 my life is beautiful after im marrying him~~ sangat2 bahagia..yeah mmg la org cakap..love birds...bbaru lagi...cube dah lama~~~ bla...bala..bla...bla kan......tapi u know wat? adakah perlu untuk saya beri perhatian  pada tanggapan b**** seperti tu?? sorry keh..aku +ve punye org!!!

tapi bukan sekarang je...dulu pon aku perasan, perasan aku cantik! hahahha.. :)

org banyak cakap dengan aku... ' yan, ko kalo dah kawen agaknye ko ingat tak lagi kami2 yg belom kawen ni? ' 'agak2 ko bukak tak fesbook lagi??' hurm...one of my BFF la tanyer..tp samapi sekarang aku tak jawab lagi soklan dia....sbb aku takot nak jawab! huh...when come tu 'kawen' of course husband come first la kan...+ family la....sbb tu org bila dah kawen berkawan dengan org2 yg dah kawen je!! hak3...aku rasa la......tapi im doing my best try not to 'buang' kawan2 aku yg still single...cume aku takot....depa je yg 'buang ' aku..............khennnnn?????


so u know u love me.... :)

till then..bye!

assalamualaikum.......




1 comment:

  1. Cehceh....iya la turh.....mtg2 dh kawen...tpi ko buang aku siap ko yan......

    ReplyDelete