Monday, February 4, 2013

selamat tenagh hari.. .

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu


........ Assalamualaikum......

sila jgn tiru ye....lirik 1st salam no 2, ni mmg nak kene skolah ni...hehehhe...... ape pon sape yg tak jawab salam lagi nak kene skola dengan aku! huhu..... lama kan?? lamaaaaa.....................................sanagt!!! oh! 


sebenanqnya aku pon tak tau nak post ape...asek dok berblog walking sampai lupe aku nak tulis n publish blog sendiri...eh.. mr velvel cup cake jgn nak kate aku nak citer pasal laki laa....anak laaa........aku cume nak release tension je weh!! ne la tau majalah magga ke...remaja ke bace blog aku nih! hahahhahahah.....


over!!


hurm...dah tengah hari, mata tak ngantok...rasa nak citer tu terlebih..macam2 aku nak citer tau!! like bout keje...hidup...sume2 la....


i am in my way to typew my resignation letter!! OMjaaaayyyyy!! nape??? ha...panjang citernye!!! pernah tak rasa macam bila korang keje tapi sorang pon tak nak appreciate?? waah..bukan la mintak sampai lambung tinggi samapai pokok sena tu kan..tapi yela...knon kursus 4, 5 hari nak mantapkan relation between boss n staff, tpi........huhu....btw aku tak nak la jadi negative senagative org la..mana la tau staff lepas ni akan berjayanya bekerja ganti tempat aku kan?? hihihi....


org selalu cakap aku tak leh nak hadapi stress! mmg...mmg aku susah nak hadapi stress bagai ni..mmg jugak mana ada kerja yg takde stress...tp cube la one day korang yg cakao macam tu dok kat tempat aku..haaa...mgkin aku ni lembut hati sangat..bak kate kak.wan ` yan, ko tak boleh lembut hati sangat...jgn ikot je ape diorang suruh...ko kene la tegas!`...oh! sanagt senang nya berkata-kata....senag2 bior aku benti je....tak payah aku pkir2 pasal org2 seperti mereka-mereka nih..... 


haaa.....marah tak aku?? hiihihi.....xperla dea-dear semua.....inikan sebahagian daripada kehidupan.....kalu korang tak rasa l\korang tak tau...mgkin stress tu datang sbb nak soh kita belajar cara nak mengatasinya....biasala org atas..kalau kita jadi boss pon mgkin kita akan amcam tu jugak..tapi sayangya saya hanya kuli je..... so sama2 la renungkan keh!!!



hujan je ni..segamat nak banjir!!!


till then...


bye! assalamualaikum....



No comments:

Post a Comment