Friday, February 8, 2013

pagi2 kat spital

assalamualaikum..morning darling!!!!!

sebenarnya saya ada kat spital nih..oh bosan!!! sorng2 je....dok dgn makcik2 make i think xde ke anak dara cam aku preganant?? hihihi..mgkn ada..tp depa xpyah inum air gula cam aku! ugh! hari tu masa post kat fb ckp pasal air gula..k.aida cakap air gula tu xsedap..n yes!! mmg xsdap!!! siap ken pesan..ken habiskan!!! besar kot cawan  dia!!! kalu sikit xpela..pekat...majis..klau xsbb budak kecik dlm perot den ni...mmg aku muntahla kan...hihi..tp i need to be strong..untuk budak kecik ni jugak!!! oh sayang..blm keluar mama dah sayang tau!!! hihihi...ill do anything for u dear!!!

ok next....sape yg kene minum air tu msti penah rasa kan..pas minum pon kne tunggu..sanagt lama..2 jam! lama...huhuhuuu....sok dok menunggu la aku kat sini sengsorang selama berajam2 hhhuu....but its ok!!! uihihi.....ni kan pengalaman.. :)

anyway plg seronok saya nak g holiday tau weekend ni!! hihi..kat mana??? tunggggguuu.....


till then...bye sayang!!!!

send by my phone...


No comments:

Post a Comment