Tuesday, November 29, 2011

the end of 2011 punye raja sehari ...

assalamualaikum....
hai semua! mungkin kelihatannya aku amat jarang update belog kan? hehehee....lgipon takder permintaan kan, so aku update bila aku rasa ada citer menarik je la! hahahha...dan ni mmg citer menarik...the end of raja sehari tp untuk my besties la......kire kawan baik la eh.....dia punya wedding kira last la untuk tahun ni.....so, tahun depan tunggu je la sape punye wedding plak...heehehhe......

well, anyway.....27hb 11 2011 hari tu, kawan aku nuradillah abdul basid selamat sudah jadik bini org...alhamdulillah....tahniah darl!!!! suke nengok kawan2 aku bahagia......sebelum ni aku ada citer pasal kawan aku hajar kan? tengok entry ni so sekarang ni tiba giliran si abby plak! bagus la tu kawen dekat2 sok2 anak2 sama baya je...pastu sama naik kepala cam mak dia.....hahhahaha.......

paling best! bila aku, aisya, yg mmg wajib datang tiap2 kali kenduri...n tetamu VVIP la...hajar n incik suami!!! dapat join kami g kenduri abby...sronok!!! sbb ada orked..kih3....syah, kalo anak aku la lincah macam si orked tu, mau kurus aku...patotla ko kurus je aku nengok...hahahhaha.....n paling sedey bila si pijah, yg konon2 janji nak pakai sama kaler...weh beb, aku dah beli n siap anto kedai lagi baju tu tau...betapa semangatnye aku...tapi..tup2 ko plak tak datang!!!! huhuhu...sedey.....tp takla sedey sangat,...hehehe....dan jugak along a.k.a lela ngan incik suami pon tak leh join sebab si marissa demam......sian marissa........tp takleh ke anak ko tu demam time lain along??? huh! hehehhe......takpela, yg tak boleh join its ok! maybe lain kali kita dapat kumpul ramai2.....kan????

so...layan gambar jap ok??? :)




  
napa 4 keping je??? ni je la yg mampu....hahahaha...seb bek ada my inchik vokelis 6th sense....kah3........hajar...laki ko mmg klako!!! seb bek dia tak kata cam anuar zain..kalu tak.......hahahhaha.......

well.....semoga kau bahagia ke akhir hayat ye mek....pasni susah la nk berjimba dengan ko dah...sob3.....sedihnya...aku jimba sorang2 je la pasni......hurm, oh ya!!! thaniah jugak pada hajar sebab dah amek status ibu ngandung tu tau!! heheh....aku tak tau betol ke tak...tak dan nak tanya...heheh.....kalu betol tahniah! kalu tak..anggap je la aku doakan ko ye ajor!!! heheh.....so abby cepat2 la ikot jejak langkah aishah! mana tau leh lawan dia ke...hahhaha.......

okla semua...sampai ketemu lagi ye............
u know u love me!!! x0x0....

nota kaki: tan sri..kita jgan lambat2 tau yang! :)

No comments:

Post a Comment