Thursday, November 3, 2011

tetibe je ada tutorial!!!1




 assalamualaikum!!!!!
yeaaayyyy!! 2nd entry..hahahah...ini entry khas buat  si cik puan lyn ...sebab ape?? sebab beria nau soh aku ajor kan...ha..hamek ko...siap tutorial lagi........klau tak jadik jugak, makanya..haruslah ko pg kelam komputer..kah3....


so, untuk menyenangzzzzkan ko kan..........ikotla setiap step kat bawah ni ok yang!


fes!!

mustilah kenn sign in dulu..tak kan itupon aku nak ajor, makan kasot la jawabnye!! hahahha...sila2....sila.....

no 2 seperti gambarajah di bawah..kah3.....




best kan???? akunyer plak tu jadi model, cam kurus je aku kat gambor berpayung tu..kan lyn??? hahahha....


no 3 - sila isikan tempat kosong...dah amcam nak jawab exam plak!!! hahsh....biasala, SPM kan just around de kone...kinh3


ate.................paham dak kamoooo????


mo 4 plok!

ha...............................siap!!!!!!!
senang kan???? dapat tak??? kalo tak dapat meh sini aku pulas telinga ko tu...susah nau nak dapatnye? hehehe.......

so, raya ni lemang 4 batang ok yer mak indah????


>>>macam aku cakap tadi, entry ni mmg untuk lyn! so ape yg aku update hanya ape yg lyn mintak!!

well...u know u love me!!!!! see ya!!


 bisik hati: banyak yg aku nak story, tapi nak kene tido! sok keje.................

No comments:

Post a Comment